سلام


صبا

عاشقانه ها داخل بشن !

به وبم خوش اومدین امیدوارم از وبم خوشتون بیاد ... همه شما خوشگل ها رو دوس دارم ... این یه وب خودمونی , عاشقونه , یا هرطور دوس داری و فک می کنی بهتره هستش ...

بهتر بیشتر با هم دوست باشیم ... راستی اینو بگم به خاطر اینکه توی این سایت از قلم B Nazanin استفاده شده شما هم این قلم رو داشته باشین هم وب منو خوشگل میبینید هم نظراتتون هم خوشگل میشن

دوستون دارم زیاد از زمین تا آسمون ..

 



نظرات شما عزیزان:

علي
ساعت8:09---23 مرداد 1391
بی‌همگان به سر شود بی‌تو به سر نمی‌شود

داغ تو دارد این دلم جای دگـــر نمی‌شود

بی تو برای شاعری واژه خبر نمی‌شود

بغض دوباره دیدنت هست و به در نمی‌شود

فکر رسیدن به تو فکر رسیدن به من

از تو به خود رسیده‌ام اینکه سفر نمی‌شود



بی‌همگان به سر شود بی‌تو به سر نمی‌شود

داغ تو دارد این دلم جای دگـــر نمی‌شود



دلم اگر به دست تو به نیزه‌ای نشان شود

برای زخم نیزه‌ات سینه سپر نمی‌شود

صبوری و تحملت همیشه پشت شیشه‌ها

پنجره جز به بغض تو ابری و تر نمی‌شود



بی‌همگان به سر شود بی‌تو به سر نمی‌شود

داغ تو دارد این دلم جای دگـــر نمی‌شود



صبور خوب خانگی شریک زجه‌های من

خنده خسته بودنم زنگ خطر نمی‌شود

حادثه یکی شدن حادثـــه‌ای ساده نبود

مرد تو جز تو از کسی زیر و زبر نمی‌شود

به فکر سرسپردنم به اعتماد شانه‌ات

گریه بخشایش من که بی‌ثمر نمی‌شود

همیشگی‌ترین من لاله نازنیــــن من

بیا که جز به رنگ تو دگر سحر نمی‌شود



بی‌همگان به سر شود بی‌تو به سر نمی‌شود

داغ تو دارد این دلم جای دگـــر نمی‌شود



بی‌همگان به سر شود بی‌تو به سر نمی‌شود

داغ تو دارد این دلم جای دگـــر نمی‌شود



بی‌همگان به سر شود بی‌تو به سر نمی‌شود

داغ تو دارد این دلم جای دگـــر نمی‌شود




پاسخ:تشکر فراوان ============== موفق و سربلند باشید!


nikishaparak
ساعت6:59---23 مرداد 1391
مرسی عزیزم که زود سر زدی و اونا رو دعا کردی

هنوز بیداری؟؟؟؟
پاسخ: بله !


nikishaparak
ساعت6:48---23 مرداد 1391
سلام عزیزم دیدم وبتو تازه راه انداختی گفتم اگه مطلبی لازمدئاشتی برای وبت بیا تو وبم شاید یکم به دردت خورد گلم

یه وب دیگم دارم پر از شکلکه

اینم ادرسش

nikishaparak2.com.loxblog.com

راستی برای زلزله زدگان دعا یادت نره


پاسخ:حتما میام . حتما یادم میمونه سر سفره هنگام افطار توی ماه رمضون ... کی هست که فریاد یه مسلمون رو نشنیده بگیره ما هم اینطوری میتونیم کمک کنیم ... ============== موفق و سربلند باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:,ساعت 6:23 توسط صبا| |


Design By : Night Skin